9 febbraio 2011




Iubirea mea

Mă întreb de multe ori, oare care este diferenţa între a fi singur şi a te simţi singur? Este trist dar din păcate este realitatea mea, este ca o boală, la început mă chinuia dar după un timp m-am învăţat cu durerea şi numai dau importanţă, sau cel puţin nu arăt nimănui. Mă mint şi mint pe toţi în jurul meu că sunt fericită, nu las să treacă dincolo de inima şi de sufletul meu, ţin totul închis. Mereu am avut speranţă, şi am în continuare, de câte ori mi-a fost greu am ştiut să trec peste, să ies învingătoare, dar acum bătălia pare mult prea grea, desigur sunt si sentimentele mele mult mai puternice…

Iubire disperată

Această iubire disperată,
Violentă şi fragilă.
Această iubire,  
Frumoasă ca ziua,
Rea ca şi timpul,
Când timpul este rău.
Această iubire atât de frumoasă,  
 Atât de sigură de ea,  
Această iubire în întregime
Este iubirea mea şi a ta.
E ceea ce a fost, ce poate fi
Şi tu şi eu putem
Să mergem şi să ne întoarcem
Putem uita si adormi,
Visând, întinerind  
Treziţi zâmbim şi râdem
Iubirea noastră nu se mişcă
Căpoasă eşti ca un catâr
Eşti vie ca dorinţa
Proaspătă ca amintirea
Rece ca marmura
Frumoasă ca ziua
Fragilă ca un copil…  
Ne priveşti zâmbind
Ne vorbeşti fără cuvinte
Şi eu ascult tremurând
Plâng pentru tine
Plâng pentru mine
Pentru toţi cei care se iubesc
Şi care s-au iubit
Plâng pentru toţi
Ce nu cunosc
Rămâi unde erai odată
Rămâi acuma unde eşti
Nu te mişca
Dă-ne un semn de viaţă
Acum sau mai târziu în noapte
Ieşi din tufişul amintirilor     
Întinde mâna
Şi salvează-ne.


 
 
 
 

3 commenti:

  1. Viata e frumoasa , unoeri ! Pentru acest "uneori" merita sa luptam !

    RispondiElimina
  2. Da. merită să luptăm, chiar şi pentru un zâmbet, o imbrăţişare, merită sa luptăm.

    RispondiElimina
  3. ai scris foarte frumos.
    cand batalia pare prea grea avem tendinta sa renuntam dar de fapt trebuie sa continuam sa luptam cu si mai mult avant.

    RispondiElimina