20 febbraio 2011

Vreau să visez   
 
 
Când mi-am dai seama că viaţa mea numai are culoare, că este totul gri, speranţele sau năruit şi numai văd în capătul tunelului nici măcar o licărire, de fapt eram în apogeul tristeţii mele. Cu greu reuşesc să mă menţin pe linia de plutire şi în orice moment simt că mă voi prăbuşi. Nu-mi mai rămâne decât să visez, în vis totul este frumos, în vis îmi pot imagina că tu eşti în continuare lângă mine. În vis te pot simţi, îţi pot auzi vocea, te pot atinge. Chiar dacă ştiu că-i doar un vis, iar când mă voi trezi îmi va reveni toată tristeţea, contează doar, că pentru un moment am fost cu tine. Doar în vis mai pot zâmbi, te pot avea… nu vreau să plâng, numai am lacrimi, au secat.
Acum vreau să visez, să fiu cu tine…  


Nessun commento:

Posta un commento