25 febbraio 2011



Băieţelul care număra stelele


Acum era singur în odaia sărăcăcioasă şi neîncăpătoare, stătea pe un scaun la o masă cum îi plăcea lui să se laude, făcută dintr-un butoi vechi şi se gândea. Se simţea mai singur ca niciodată, singura fiinţă care-i mai aducea alinare era un prăpădit de căţel. Prea multe s-au întâmplat şi într-un timp atât de scurt, de ce a trebuit să plece toţi pe care îi iubea? Oare e vina lui, că nu a fost destul de ascultător, de ce a trebuit să se îmbolnăvească şi tatăl şi mama lui, de ce nu şi el?
Avea atâtea întrebări, mult prea multă durere pentru un băieţel de numai nouă ani, vedea pe alţi copii jucându-se, râzând, făcând boacăne, i se păreau atât de îndepărtate acele vremuri când şi el se juca împreună cu ei, acele dăţi când mergeau la colindat, când fugeau de la şcoală pentru a se duce la gârlă… Privind pe fereastra odăii sale, cerul înstelat, îşi spuse în gând: parcă în seara asta sunt mai multe stele ca niciodată… Cât şi-ar fi dorit să ştie, oare acolo departe între steluţele acelea sunt şi părinţii lui. Printre lacrimi privi la cer şi rugă stelele să-i spună dacă acolo sus sunt mama şi tatăl său. Din când în când văzu cum una câte una licărea mai mult şi se născu o mică speranţă în sufletul băiatului, simţea de acum că numai e atât de singur, stelele parcă-i vorbeau. Îşi spuse în gând, de acum încolo voi număra stelele şi nu voi mai fi singur…

10 commenti:

  1. foarte frumos de alt fel ca toate postarile tale>:d<

    RispondiElimina
  2. Caterina, imi pare rau , nu mi-am dat seama, in nici un caz nu am vrut sa judec pe nimeni, sau sa zic ca cineva e o persoana rea, si imi pare rau ca te-am facut sa te simti asa, eu am vrut doar sa arat ca banii nu valoreaza atat de mult precum cred unii..dar fetita sunt sigura ca stie ca o iubesti , si ca atunci cand va mai creste te va intelege, chiar daca de multe ori parintii cred ca, copii nu inteleg..ei inteleg multe..spun din propria mea experienta...
    Si Domnul stie de ce e asa, si poate ca in viitor El te va ajuta sa ai mai mult timp pentru ea.>:D<

    RispondiElimina
  3. Ştiu Lavi, poate şi eu am exagerat puţin, cer scuze. Pupici şi un weekend frumos :)

    RispondiElimina
  4. multumesc, la fel si tie..
    desi e cam pe sfarsite:D

    P.S.Ai un premiu la mine pe blog, sper sa iti placa!

    RispondiElimina
  5. Rar mi se intampla sa raman fara cuvinte atunci cand citesc si recitesc si recitesc si recitesc...si nu ma mai satur.

    RispondiElimina
  6. Mulţumesc tatookis, azi chiar că am o duminică foarte frumoasă, Lavi care-mi dă un premiu, tu cu aşa compliment... nu-mi mai încap în piele de ce fericită sunt, acum mă gândeam, tu şi Lavi aţi fost primi mei prieteni care m-aţi susţinut, vă mulţumesc la amândoi şi sper să nu vă dezamăgesc. O duminică frumoasă şi vouă :)

    RispondiElimina
  7. e foarte frumoasa povestirea ta ! din pacate nu toti copii au o copilarie fericita...cum ar fi acest baietel.

    si eu iti multumesc, cuvintele tale m-au facut sa zambesc>:D< ma bucur ca iti place:*

    RispondiElimina
  8. Din păcate este adevărat, sinceră să fiu, soţul meu a vrut să mă pună la încercare şi într-o seară mi-a spus: Uite eu îţi dau un indiciu, îţi dau titlul iar tu trebuie să scrii, vreau să văd ce înţelegi tu prin "Baieţelul care număra stelele", şi exact asta mi-a venit în minte... El este cel mai mare critic şi susţinător al meu :)

    RispondiElimina