19 febbraio 2011


Femeie perfidă sau soţ mincinos?

Un cuplu este invitat la o petrecere mascată de Halloween. Când vine momentul să se pregătească sa meargă la petrecere, femeii ii vine brusc o durere de cap îngrozitoare, cu părere de rău ii cere soţului să meargă singur ca să nu-i strice măcar lui seara. Bărbatul, ca un bun soţ se opune şi vrea să rămână acasă cu femeia. Face ce face si-l convinge că şi aşa ea are de gând să ia o aspirina şi să se bage în pat. Soţul convins, îmbracă costumaţia şi pleacă la petrecere. Soţia bagă repede o aspirina şi se pune în pat. După câteva ore bune de somn, se trezeşte , neavând durere de cap, decide să se ducă şi ea la petrecere. Pe când se echipează ea cu costumul de Halloween, îi vine în minte că soţul nu cunoaşte costumul ei, în schimb ea l-a văzut pe al lui, decide să meargă la petrecere fără să-l anunţe, aşa ar putea să controleze cum e soţul ei când nu e cu ea. Ajunsă acolo, femeia intră în sală şi îl zăreşte imediat pe bărbat dansând de zor când cu una când cu alta, pipăindu-le pe toate şi sărutându-le. Îndată gelozia pune stăpânire pe femeie, şi decide că trebuie să îi dea o probă, se apropie de el şi începe sa se mişte cât mai seducător, bărbatul o ia în vizor imediat şi le abandonează pe celelalte, începând să danseze cu ea. Încet, încet dansând ei doi, începe s-o pipăie, s-o sărute, iar ea îl lasă în pace să vadă până unde merge „soţiorul devotat”. La un punct, bărbatul îi şopteşte ceva la ureche, o propunere indecentă. Cei doi ies în grabă din sala de dans şi se îndreaptă spre maşină unde fac dragoste. A înţeles cât îi este de devotat soţul. Plecă acasă imaginându-şi ce minciună va scoate soţul ei când va veni. Ascunde costumul şi se pune în pat. Când bărbatul ajunge acasă o găseşte pe aceasta în pat cu o carte în mână, iar ea îl întreabă:
„Deci, cum a fost petrecerea?”
„ E cum să fie, ca de obicei, ştii că nu mă distrez când nu eşti cu mine”
„Ai dansat?”
  Nu, chiar deloc. De cum am intrat i-am văzut pe Petre, Stan şi George şi ne-am dus într-o altă cameră cu un grup de prieteni să jucăm poker. Dar nu-ţi poţi imagina ce i s-a întâmplat băiatului căruia i-am împrumutat costumul…” 

        Imaginaţi-vă cum intră femeia de tot sub cearceaf…
         După voi care este morala??
 

7 commenti:

  1. Morala este ca femeia se casatorise din interes,obligatie sau plictiseala.Din dragoste in nici un caz si nici timpul nu a schimbat cu nimic situatia.De ce?
    Leaga o femeie indragostita de sotul ei la ochi si pune sa fie sarutata de 1381 de barbati,purtand acelasi costum,parfum si trasi la xerox ca dimensiuni.Il va recunoaste imediat pe cel iubit chiar daca in sinea ei isi va spune ca au fost 963 care sarutau mai bine.
    Femeia care iubeste cu adevarat are simturile dezvoltate mai ceva ca un orb cand este vorba despre el.Nu acelasi lucru il putem spune despre barbati ale caror simturi intra in sevraj cand este vorba despre femei.
    Si inca ceva:daca femeia a intrat sub cearsaf,inseamna ca-i placuse...costumul. :-))

    PS: ma bucur ca ti-au placut versurile si multumiri pentru post.Reteta ai incercat-o? ;-)

    RispondiElimina
  2. Da aici am şi eu dubii... mai ales că tipul sigur era dat cu alt parfum... să numai vb. de "înălţime", şi alte alea... :-))
    La aşa ceva este imposibil să confunzi...
    Morala este:
    Nu căuta să afli ce te-ar putea durea... asta ca să fiu cizelată :-)
    ps: am o zi cam de cacao, am o lene de mă doare şi treabă cât cuprinde, dabia reuşesc să mă învârt, dar am de gând să fac, ori azi ori mâine :-), iar ce-mi trimiţi ştii că mereu postez, nu-mi permit să irosesc aşa talent :-)

    RispondiElimina
  3. O dragoste care trebuie pazita nu are valoare .

    RispondiElimina
  4. Ştiu asta şi eu, dar ce te faci în cazul ăsta?? Iniţial, a fost bună idea ei, dar după aia s-a înecat ca ţiganul la mal... dacă-l iubea întradevăr ar fi simţit că nu este soţul ei... nu este greu, cât de noapte ar fi fost sau indiferent cu ce era îmbrăcat. Exact cum face un bebeluş cu mămica lui, o simte doar după miros, ştie că este ea... so no excuses :-)

    RispondiElimina
  5. imi place ce ai scris:)
    si parerea mea este ca femeia a facut bine mergand acolo dandu-si seama ce fel de sot are

    RispondiElimina
  6. Denisa, mulţumesc, dar mergând acolo nu a făcut altceva decât să-şi dea seama ce fel de soţie este ea... s-a convins că soţul ei este în regulă dar a rămas dezamăgită de faptul că nu a fost capabilă să simtă că ăla nu era bărbacsu' :-)

    RispondiElimina