23 febbraio 2011



Am plâns iubire


 Eu… care în liniştea acelei camere,
Plângeam… printre sughiţuri
Am început ca să-ţi vorbesc,
Să-ţi povestesc viaţa mea.
O iubire falită,
Fetiţa mea departe,
Prietenii greşite,
O viaţă de erou.
Aş fi vrut să mor…
Tu m-ai strâns la piept
Mângâindu-mi pielea catifelată
Erai tu îngerul meu,
Care m-ai prins de mână,
Ca să mă duci departe,
Ai reuşit s-aprinzi lumina,
De prea mult stinsă-n ochii mei.
Plângeam…
Nu o mai făcusem
În orgoliul meu de femeie,
Mă pierdusem în vânt
Pofta mea de viaţă se dusese,
Ca frunzele toamna
Care cad uşor,
Pierzându-se călcate în picioare,
De milioane de persoane.
Dar am înţeles că erai tu îngerul meu,
Am ştiut că mă vei proteja,
Că vei salva sufletul meu.  





6 commenti:

  1. sunt speciale aceste versuri!:X

    RispondiElimina
  2. Mulţumesc Lavi, întradevăr pentru mine sunt speciale. :-)

    RispondiElimina
  3. Frumoase versuri . E minunat sa sti ca ai un protector ,un " inger" care inttodeauna incearca sa te apere.

    RispondiElimina
  4. Mulţumesc Azucena, da întradevăr este minunat.

    RispondiElimina