13 febbraio 2011




       Nu mă interesează

Pe mine nu mă interesează

Ce faci tu pentru a trăi,

Aş vrea să ştiu

Cu câtă durere

Şi dacă îndrăzneşti să visezi

La dorinţele din inima ta.

Pe mine nu mă interesează

ţi ani ai.

Aş vrea să ştiu

Dacă ai risca

Să araţi ca un nebun

Pentru iubire,

Pentru un vis,

Pentru aventura de a trăi. 

Pe mine nu mă interesează

De pe ce planetă eşti

Sau dacă eşti căzut din lună,

Aş vrea să ştiu

Dacă ai atins

Centrul durerii tale

Dacă ai fost deschis

Prin trădări, vieţii...

Sau ai devenit contractat şi închis

Din teama durerii viitoare.

Aş vrea să ştiu

Dacă poţi să stai cu durerea

Mea sau a ta proprie

Fără a te deplasa pentru a te ascunde.

Aş vrea să ştiu

Dacă poţi fi bucuros,  

Dacă poţi dansa cu sălbăticie  

Şi să laşi extazul să te invadeze

Până la degetele de la picioare

Fără să fii avertizat

Să fii atent

Să fii realist

Să-ţi aminteşti de limitările

Fiinţei umane.

Pe mine nu mă interesează

Dacă povestea care mi-o spui  

Este adevărată.

Eu vreau să ştiu dacă tu poţi

Să mai dezamăgeşti

Să fii sincer cu tine însuţi

Dacă poţi suporta

Acuzaţia de trădare

Şi să nu te trădezi de unul singur

Dacă poţi fi necredincios

Şi prin urmare demn de încredere.

Aş vrea să ştiu dacă poţi vedea frumuseţea

Chiar si atunci când nu este evidentă...

În fiecare zi…

Şi dacă poţi face o sursă de viaţă  

Prin prezenţa ei.

Aş vrea să ştiu

Dacă poţi trăi cu eşecul

Şi să stai în continuare

La marginea lacului

Şi să ţipi ca un nebun la luna argintie,

“Da.”

Pe mine nu mă interesează

Să ştiu unde trăieşti

Sau câţi bani ai,

Aş vrea să ştiu dacă tu poţi să te ridici

După o noapte de durere şi disperare

Obosit şi învineţit până la os

Şi să faci ce ai de făcut

Pentru a-ţi hrăni copii.

Nu mă interesează  

Cine eşti

Sau cum ai venit aici

Vreau să ştiu dacă vei rămâne  

În centrul focului

Cu mine  

Şi să nu dai înapoi.

Aş vrea să ştiu  

Dacă poţi fi singur

Cu tine însăşi

Şi dacă-ţi place cu adevărat

Să ai companie

În momentele goale.

 

2 commenti:

  1. o zi
    si-o alta
    trec usor,adesea
    cand langa tine ora
    nu pare atat de lunga
    cuvinte necuvinte-s
    si ora e secunda
    tacerea doare.
    descanta-mi
    de durere
    si tac
    sau,
    nu.

    RispondiElimina
  2. I do not want to know who you really are,
    I would like to know what your values in life are,
    I would like you to teach me everything about living.
    I would like, stand up in front of you saying that Yes I am living now.
    And one day might be the last one I will say,
    Yes, now that I know how nice living is,
    I have to go and disappear,
    with deep sadness in the heart and a incredibly will to stay alive.
    Indeed, there we are.

    RispondiElimina