17 febbraio 2011

Ştim să fim fericiţi?

Zile întregi te întrebi dacă nu cumva ai omis ceva, viaţa pare urâtă şi fără sens. Te întrebi dacă nu cumva eşti făcut pe lumea asta ca să fii singur. Dar e posibil să greşeşti, poate ai totul şi nu vrei să vezi, nu poţi vedea strălucirea soarelui când este noapte, şi nu poţi prinde frunzele când bate vântul. Doar cine poate vedea frumuseţea acolo unde nu se vede, doar acele persoane pot spune că viaţa e frumoasă.
„Când cineva te răneşte o dată, este vina lui, dar când o face a doua oară, categoric este vina ta!” 




21 commenti:

  1. Cineva spunea ca in viata asta ne nastem singuri si murim singuri.Ce facem intre aceste doua singuratati,daca reusim sa umplem cu ceva sau cu cineva golul asta depinde numai si numai de noi.Omul este ca un copac si numai radacinile putrede il fac sa nu moara in picioare.In rest copacul este darnic in existenta sa cu toti si toate cele din jur:pamantului si vietatilor le daruieste umbra atunci cand e arsita,pamantului ii aduce jertfa frunzele cazute din coroana sa pentru ca acesta sa fie mai bogat,vietatilor le daruieste fructele sale pentru a le ostoi foamea .
    Si chiar daca in trupul sau mai apare cate o scorbura,aceasta va fi adapost si casa pentru alte vietati.Iar peste toate astea,copacul isi imprastie samanta cu speranta ca din ea va rasari un nou copac asemeni lui care sa-i continue traditia daruirii de sine.
    Nesansa lui consta in intalnirea cu un om care sa-i otraveasca radacinile sau sa il taie cat inca e in putere,doar pentru ca ii obtureaza privelistea.
    Si dupa cum bine stim cei ce isi scrijelesc numele pe scoarta sa,o fac pentru toata existenta copacului.

    RispondiElimina
  2. Bună tatookis, întradevăr ne naştem şi murim singuri şi toată viaţa nu facem altceva decât să umplem golul, de multe ori cu persoane nedemne de noi, însă avem atât de mult de oferit că întotdeauna cât de grea ar fi dezamăgirea reuşim s-o luăm de la capăt. Iar din păcate cei ce scrijelesc numele lor în inima noastră o fac pentru totdeauna, insă doar datorită nouă...

    RispondiElimina
  3. De-ale carnavalului ... Citez din memorie : "O iert si a 8-a oara apoi gata !" .
    Ala suflet bun !

    RispondiElimina
  4. Da, că după aia ce vine... e în plus şi nu se pune :-)

    RispondiElimina
  5. Maestrul nostru ciocolatier ne serveste cu trufe in ciocolata.Multumim.Mai da si la altii reteta.
    Peste putin timp va invit la o noua reteta(in ciuda maestrului) de ciocolata ZEBRA cu arome multiple spre desfatarea papilelor si a sufletului.

    RispondiElimina
  6. cred ca de prea multe ori nu realizam ca avem tot ceea ce ne trebuie.
    "Doar cine poate vedea frumuseţea acolo unde nu se vede, doar acele persoane pot spune că viaţa e frumoasă. " asa este, si se intampla ca de multe ori noi , oamenii sa vedem doar partea negativa a vietii in loc sa o cautam pe cea frumoasa.

    RispondiElimina
  7. foarte frumos ai scris :)

    sunt total de acord cu tine in ultima fraza:)

    RispondiElimina
  8. pentru Lavinia, de vină nu suntem în totalitate noi ca fiinţe umane, ne naştem puri ca lacrima dar pe parcurs datorită sistemului pierdem orice urma de curăţire şi bunătate, vedem pe cutărică cum e îmbrăcat, vecinu şi-a luat ultimu' răcnet de maşină... şi tot aşa, numai apreciem adevăratele valori ale vieţii, nu ne mai bucură când cineva ne invită la un picnic, aproape că ne şi jigneşte... cum aşa?? mai bine la restaurant, club sau alte alea... nu ştim să ne bucurăm de viaţă, suntem veşnic nemulţumiţi, nu avem destui euroi în bancă... dar sunt mulţi copii care nu au o bucăţică de pâine... ar trebui să ne gândim mai serios la ceea ce am devenit, noi specia umană... că e vorba aia "în vreme de război, fierul e mai scump decât aurul", curând vom înţelege cu toţii...

    RispondiElimina
  9. pentru Denisa, aha ţi-ai adus aminte şi de noi poporul?? stai că acuşica trec pe la tine în inspecţie, sau credeai că te-am uitat?? :-)

    RispondiElimina
  10. Nu sunt deacord cu ultimul citat ,desi este destul de interesant . Eu cred ca niciodata vina nu este doar a lui sau doar a ta ,ci undeva la mijloc in orice situatie . de exemplu : Daca cienva te jigneste si suferi ,inseamna ca e vina lui ca te-a injurat ,dar si a ta fiindca iti pasa .( un simplu exemplu banal ,dar exista cazuri si mai concrete ,dar nu mi-a venit altul in minte)

    RispondiElimina
  11. Pentru Azucena, probabil că nu ai înţeles ceea ce am vrut să spun...nu este vorba de jigniri...astea sunt nimicuri... când cineva î-ţi face rău interior, când te răneşte prima dată, este vina lui, tu ai avut încredere şi ai dat la o parte orice mijloc de apărare... este vina lui că a profitat de inocenţa ta... când se repetă acelaşi lucru este vina ta, categoric trebuie să iei toate măsurile de apărare înainte să oferi încredere oricui... este mai mult decât adevărat citatul meu crede-mă... sunt trecută prin viaţă şi ştiu despre ce vorbesc! Merci pentru vizită şi scuză-mă dacă am fost prea tăioasă cu tine.

    RispondiElimina
  12. nu am uitat de voi>:d<
    am facut partea a5-a lunga special pentru tine sa sti:x
    sper sa iti placa :)

    RispondiElimina
  13. mulţumesc, eşti o dulce, acuşica intru :-*

    RispondiElimina
  14. sunt de acord cu tine, asa este din pacate in ziua de azi:(

    RispondiElimina
  15. Eu nu cred că suntem singuri. Doamne-Doamne a trimis pentru fiecare un înger păzitor ce stă întotdeauna alături de noi. :)

    RispondiElimina
  16. Da Deniza C. este adevărat că Doamne-Doamne ne-a dat la fiecare câte un înger păzitor, dar suntem câteodată aşa de răi că săracul înger fuge de noi ca de dracu... :-)

    RispondiElimina
  17. Kateryna : Nu ai fost prea taioasa ,doar ca eu inca cred in ceea ce spun eu ,vina este intotdeauna la mijloc,acela de care ti-am spus era doar un exemplu deaia am insistat pe ideea de exemplu ca mi-am dat seama ca nu are legatura cu acel ceva la care te gandeai tu . Uite de exemplu acum la noi dreptatea e undeva la mijloc. Cred ca cel mai mare defect al meu e ca nu pot sa cred in ideile celorlalti ,daca eu am una fixa in mintea mea la care nu voi renunta niciodata . Oricum ti-am mai spus imi place mult blogul tau .O zi placuta.

    RispondiElimina
  18. Am uitat sa adaug ca intotdeauna trebuie sa ai masurile de protectie asa ca si prima data este vina ta ca ti-ai lasat scutul in jos ,chiar daca ai impresia ca cealalta persoana te-a facut sa iti lasi apararea de izbeliste ,nu te-a obligat ,tu singur ai crezut in el ,tu singur ai fost deacord sa-ti lasi garda jos.

    RispondiElimina
  19. Da Azucena, aici trebuie să recunosc, dreptatea este undeva la mijloc, şi continuă să crezi în ideile tale, nu schimba o virgulă, chiar dacă şi eu le am pe ale mele fixe, şi e posibil să ne mai ciocnim, asta ne face să ne punem cât mai multe întrebări, nu văd nimic rău, este doar un simplu schimb de opinii... şi mie îmi place mult blog-ul tău şi voi continua să-mi spun părerea indiferent dacă supăr sau nu pe cineva şi exact asta mă aştept şi de la tine. un comentariu trebuie făcut atunci când ai de spus ceva, nu doar de dragul meu... deeee să văd eu c-ai intrat... ştii? De multe ori avem impresia că este corect modul nostru de a gândi... făcând un schimb de opinii ajungem să vedem puţin mai mult decât înainte... iar asta este chiar ceva bun. :-)

    RispondiElimina
  20. Buna,Cathy.Dupa cum vad ai bagat "piticii" fetelor in greva fiind acum obligate sa devina oameni obisnuiti,facuti sa se gandeasca si la ceilalti nu numai la ei.Opiniile,dar mai ales, curajul de a le exprima - conteaza,Si asa cum bine ai scris,cu fiecare schimb vedem putin mai mult.Bravos fetelor,ma inclin in fata voastra si va dedic un gand frumos:
    Cand ochii tai ma scalda cu ape tremurate
    si bratul tau m-adoarme cu dulce alintare,
    cand gandu-ti cucereste a inimii-mi cetate
    eu pot muri femeie.In suflet sarbatoare
    va fi de-acum intr-una si pentru vesnicie
    aceasta amintire,icoana-mi va fi mie.
    In coltul pleoapei tale de-or inflori cristale
    de lacrimi izvorate dintr-un -al meu- pacat,
    sa fiu gonit pe data din gandurile tale,
    ca un cosmar al noptii,uitarii sa fiu dat.
    Si singur eu sa caut a fericirii floare
    ofranda pe altarul iubirii ce nu moare.

    RispondiElimina
  21. Bună tatookis, aşa este, am supărat puţin fetele dar mă bucur că aşa le fac să scoată tot din ele... eu asta vreau, să se comenteze indiferent dacă sunt sau nu de acord cu mine, eu voi răspunde la fiecare... dar în limita bunului simţ... nu vă culcaţi pe urechea aia bleagă şi să începeţi să-mi scrieţi chestii urâte că atunci chiar ma supăr... :-)
    ps: am postat versurile tale, nu puteam să le las doar coment :-)

    RispondiElimina