25 marzo 2011



      Speranta


Aici este, pentru multe femei, o dilema. Natura le-a inzestrat cu o intuitie buna, dar in problemele iubirii si ale cuplului, ele procedeaza dupa principiul numit speranta. Ele fantazeaza gandindu-se ce ar putea ajunge un barbat daca ar avea conditii favorabile, chiar daca de mult au vazut ce-i poate pielea. Ele exclud starea existenta, care e de-a dreptul lamentabila.
A te casatori cu un barbat fiindca uneori este amabil, ca are laturi bune care, deocamdata, dormiteaza adanc, pentru ca, poate, in el va invinge in cele din urma partea cea mai buna - toate acestea descriu modul „sigur” de a reduce la tacere sentimentele abdominale si de a te cufunda in nefericire.
Cine gandeste asa se concentreaza asupra felului cum ar putea sa stea lucrurile, nu asupra situatiei reale. Pentru ca El e dragut o data pe saptamana, ea crede in samburele bun al fiintei lui. Nu conteaza ca de cele mai multe ori e grosolan. Multe femei sunt dispuse sa-si iroseasca timpul cu tentative lipsite de orice perspective de reeducare a unor barbati maturi.Captive ale intelegerii si sperantei, ele nu aud ce le sopteste intuitia, care le indeamna sa-i pretinda sa fie amabil in fiecare zi sau sa-l paraseasca. Cand vocea interioara va previne: „El nu se va schimba”, luati-o in serios!




8 commenti:

  1. referitor la poezia de pe blogul meu sa sti ca nu ma supar >:d<
    este interesant ce ai scris aici :)

    RispondiElimina
  2. Denisa ma bucur ca nu esti suparata pentru poezie, dar nu am rezistat, este mult prea frumoasa :)

    RispondiElimina
  3. Kateryna multumesc mult>:D<

    RispondiElimina
  4. Sunt deacord cu ceea ce spui ,imi place ca folosesti o exprimare frumoasa care te face sa-ti doresti sa citesti in continuare si ca apelezi si la subiecte interesante ,as spune psihologice.fetele si femeile sunt naive pentru ca au vise ,iluzii si spera sa si le indeplineasca ,ar trebui sa deschidem mai larg ochii ,dar uneori nu are rost sa en obosim sa-i deschidem ,ci doar sa stim cand sa ne trezim din vis.

    RispondiElimina
  5. Azucena, multumesc pentru apreciere, sunt foarte multe de zis referitor la naivitatea noastra... dar toate sunt in zadar :)

    RispondiElimina
  6. sunt de acord cu azucena, din pcate uneori permitem prea multe....cum ai zis..suntem prea naive dar eu inca sper ca ma voi schimba in timp.

    RispondiElimina
  7. Buna Lavinia, si eu sunt de acord cu Azucena, si sunt constienta ca permitem prea multe cum spui tu...

    RispondiElimina
  8. Buna :)
    mi-a ramas gandul la poza aia:))
    stii ce ma gandeam..
    sa iti pun id-ul in lista mea de messenger si cand ai timp sa mi-o dai daca vrei si daca o mai ai :)
    si apoi daca te deranjeza eu pot sa sterg id-ul..adica daca te deranjeaza:)
    dar e doar o sugestie, nu e neaparat:):D
    daca te deranjeza com-ul nu-l aproba:D

    RispondiElimina