13 marzo 2011


Ganduri si incapatanare

E ciudat. Trec zilele, una dupa alta, si aproape nu-ti dai seama... aceleasi persoane, acelasi curs... Prea putin timp ca sa-ti dai seama ca sunt toate la fel sau diferite. Treci peste si mergi mai departe. Apoi dintr-o data esti pus pe ganduri. Faci cateva socoteli si te intrebi cum e posibil... da pentru ca se intampla cateodata multe lucruri pe care nu ti le poti explica, lucruri care cad pe tine gramada si nu reusesti sa te misti nici daca le vezi de aproape. Cunosti o persoana si dupa putin timp descoperi ce inseamna „a iubi” pentru ca desi departe el face parte din tine... Ai fi vrut sa te impotrivesti, sa nu iubesti dar nu ai putut evita, ai suferit si ai facut sa sufere si inima ta care nu vroia sa inteleaga cat era de imposibila aceasta iubire... pentru tine au fost zile triste, pline de regrete, de lacrimi, de frica... te-ai simtit din ce in ce mai singura si mai neinteleasa. Ai fi vrut sa gasesti o solutie, doar asa frica si lacrimile tale ar fi disparut. Dar nimic nu te mai poate ajuta, nu-ti foloseste la nimic sa uiti de ce anumite lacrimi, poate cele mai adevarate, nu ajung la ochi, si le porti tot timpul inauntrul tau... atunci ai facut o alegere, ai ales sa lupti pentru aceasta iubire pentru ca a dat un sens vietii tale. Un sens care pana atunci nu aveai dreptul sa pretinzi, pentru ca este incredibil cum o persoana iti poate oferi atat de mult doar prin faptul ca exista... ... fara el esti un intreg incomplet...

13 commenti:

  1. Hei!A venit primavara si ai inviat?In sfarsit,pentru ca-ti simteam lipsa.Nu conteaza altceva,atunci cand o persoana iti poate oferi o bucurie numai prin simplul fapt ca exista.
    Dar,te rog,fa-ma sa inteleg ultimele cuvinte:lipsa acelei persoane este indispensabila pentru viata ta...
    Sunt bulversat,crede-ma!:-))

    RispondiElimina
  2. Bunaaaa tatookis!
    Da a venit primavara si am inviat, ca bine zici :) Mda ai dreptate dar am rezolvat gresala, multumesc, cred ca esti bulversat... pai mai fac si eu prostioare ca doar nu sunt scutita.

    RispondiElimina
  3. versurile astea le-ai scris pentru mine? pentru ca ma regasesc complet in ele..
    ca si cum le-as fi scris eu...
    Imi plac foarte mult.

    P.S. Caterina, imi pare rau ca nu am vazut poza pe care ai modificat-o, dar din cate am vazut-o pe lista mea de blog-uri mica, arata foarte dragut :),si eu iti multumesc pt gest, si poate vorbim pe email sa mi-o dai si mie:D daca vrei:)

    RispondiElimina
  4. Multumesc mult si ma bucur ca-ti plac Lavi, am avut si greseli dar m-a atentionat tatookis si am modificat rapid.
    Eu am facut pentru tine alea doar ca sa invat mai bine cu photoshop, si nu era urat, sper ca nu te-a deranjat asta, si o sa trimit prin email. :*

    RispondiElimina
  5. Parca mi-a mai trecut un picut.:-))))
    Sunt poate indiscret,dar am senzatia ca ai venit in tara.Ma insel?Ghiocul meu zice ca da,ai venit,dar ceasca de cafea zice ca doar ai de gand.
    Raspunsul nu e obligatoriu(scuze,scuze,scuze):-))))))

    RispondiElimina
  6. Ma bucur ca ti-a mai trecut un picut :-))
    Ghiocul tau a nimerit de data asta :-)

    RispondiElimina
  7. nu m-a deranjat, de ce sa ma deranjeze?
    m-a surprins intr-un mod palcut si imi pare rau ca nu a mers pe email, si ca pe blog nu am fost atenta sa o iau..

    RispondiElimina
  8. "este incredibil cum o persoana iti poate oferi atat de mult doar prin faptul ca exista..." asta inseamna mult

    RispondiElimina
  9. Multumesc din suflet Denisa, iar tu esti o dulce ca intotdeauna :-)

    RispondiElimina
  10. Lasa Lavi, nu conteaza, o sa-ti fac eu cadoute :) dar cand o sa fiu mai libera putin, acum am o perioada putin cam incarcata... pupici :-*

    RispondiElimina
  11. Ermina, multumesc si ma bucur ca esti de acord cu ceea ce am scris :)

    RispondiElimina
  12. Si eu sunt deacord cu ceea ce ai scris .Pentru toti exista zile mai grele ,dar si din cele mai frumoase si este minunat sa trecem peste zilele urate ca sa ne bucuram de cele senine.

    RispondiElimina