7 marzo 2011


Departe

Sunt departe de tine acum si-mi este tare de greu, as vrea sa pot da timpul inapoi, macar sa mai pot simti o data parfumul tau. Tu ma faci sa ma simt speciala, imi oferi o viata de mister si fericire, tu vezi dincolo de trupul meu, ma intelegi chiar si atunci cand nu vorbesc, cand imi pun capul pe pieptul tau sunt cuprinsa de o imensa liniste, incredere si armonie.
Iubirea ta este reala, imi regenereaza sufletul si viata, iubirea ta imi ofera frumusete, senzualitate, putere, ma faci sa ma simt speciala, esti tot ceea ce imi doresc. Doar cu o privire stii sa-mi dizolvi neincrederea, incertitudinea. Cand am plecat mi-as fi dorit sa-ti fi spus cat esti de important pentru mine, nu am facut-o si acum regret. Imi este greu fara tine dar sunt fericita ca stiu ca esti al meu, chiar daca sunt departe o particica din mine este inca acolo cu tine. Si stiu ca si tie ti-e greu fara mine, stiu ca-n orice coltisor al casei simti prezenta mea, fiecare particica are amprenta mea, si cat ai vrea sa ascunzi, dorul de mine te va cuprinde in fiecare seara, vei auzi glasul meu chiar daca nu sunt langa tine... sunt departe iubire dar este o departare doar in kilometri, pentru ca inimile si sufletele noastre sunt mai unite ca niciodata... si totusi sunt departe...



7 commenti:

  1. Buna >:D< Am incercat sa fac ceva si sa te surprind si eu de 8Martie. Drept urmare ai un martisor la mine pe blog >:D< Sper sa iti placa, e ceva facut de mine :">

    La multi ani!

    RispondiElimina
  2. foarte frumos:x
    un 8 Martie fericit>:d<

    RispondiElimina
  3. Aceasta departare in km e ingrozitoare ,dar o relatie la distanta poate fi pastrata cu multa comunicare . E 8 Martie asa ca fi fericita ,uita de tot ce te supara si iubeste viata!

    RispondiElimina
  4. Mallynna, multumesc mult, chiar m-ai surprins placut, dar mai mult de atat, ma bucur ca te-ai gandit si la mine :*
    La multi ani, un 8 Martie plin de iubire!

    RispondiElimina
  5. Denisa, un 8 martie fericit si plin de floricele.
    La multi ani! :*

    RispondiElimina
  6. Azucena, multumesc, intradevar este ingrozitor de greu dar teribil de minunata aceasta iubire... in fond si la urma urmei asta este natura noastra... suntem atrasi de imposibil... pare mult mai interesant.
    La multi ani si tie, sa ai o zi frumoasa! :*

    RispondiElimina
  7. Daca este iubire adevarata puteti trece peste tot si peste distanta si orice lucru rau.Hai azi sa uitam un pic de necazuri si sa fim fericite,e 8 Martie,ziua in care nimic sa nu stea in calea fericirii noastre.

    LA MULTI ANI!>:D<

    RispondiElimina